خانه کشاورز
ترویج و آموزش کشاورزی
گیاهان

گیاهان

گیاهان به عنوان یکی از موجودات زنده در دسته حیات گیاهی قرار دارند. دسته حیات گیاهی شامل گیاهان و سبزه‌ها است که به وسیله فتوسنتز انرژی خورشید را به انرژی شیمیایی تبدیل می‌کنند.


1402/05/03 [ادامه ... ] [نمایش : 392]
علل روی آوردن روستاییان به شهر ها

علل روی آوردن روستاییان به شهر ها

بالا بودن سطح دستمزد در کارهای صنعتی، در کلیه امور صنعتی بطور کلی سطح دستمزد و درآمد سالیانه بیش از بخش کشاورزی است. این تفاوت بخصوص برای کارگران ماهر و نیمه ماهر چشمگیرتر است. علاوه بر آن حقوق بازنشستگی و مستمری مخصوص عائله را نیز که در بخش صنعتی مرسوم و در کشاورزی هنوز معمول نیست بایستی به آن افزود.


1393/09/01 [ادامه ... ] [نمایش : 4874]
سیاست های کلی قانون برنامه پنجم توسعه کشاورزی

سیاست های کلی قانون برنامه پنجم توسعه کشاورزی

طبق ماده 143 به منظور حفظ ظرفیت تولید و نیل به خود کفایی در تولید محصولات اساسی کشاورزی و دامی از جمله گندم ، جو ، ذرت ، برنج ، دانه های روغنی ، چقندرقند و نیشکر ، گوشت سفید ، گوشت قرمز ، شیر و تخم مرغ ، اصلاح الگوی مصرف بر اساس استاندارد های تغذیه و . . .


1391/09/20 [ادامه ... ] [نمایش : 11483]
ضرورت آموزش زنان روستایی

ضرورت آموزش زنان روستایی

علي‌رغم اينكه زنان به عنوان نيمي از نيروي انساني فعال در بخش كشاورزي، بايد در برنامه‌هاي توسعه و به‌ويژه توسعه روستائي مشاركت داشته باشند، اما واقعيت اين است كه زنان . . .


1391/03/06 [ادامه ... ] [نمایش : 10538]
نقش زنان در توسعه روستایی

نقش زنان در توسعه روستایی

امروزه نقش پر اهمیت ، اساسی وارزنده زنان روستایی بعنوان یاران و یاوران مردان که همدوش و همراه با آنان در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، خانوادگی فعالیت می نمایند برکسی پوشیده نیست و زن روستایی امروز، دختر دیروز و دختر امروز هم زن فردا خواهد بود. روستا محل کار و تلاش است و زن روستایی در خانه و مزرعه تلاش و مشارکت فعالانه دارد.


1391/03/06 [ادامه ... ] [نمایش : 17741]

سبد خرید

ورود

ثبت نام
این برنامه را نصب کن !